grattis molly & viggo i förskott!

Hallå där! :D

Idag var det som sagt kalas. Mina syskon fyller år imorgon, då dom blir hela två år! Herregud vad tiden går fort. Vi beslöt oss för att fira dom idag eftersom jag icke är hemma imorgon. Blev ett ur mysigt kalas :) Nu har alla åkt till sitt förutom kusinerna. Och snart blir det läggdags för min del eftersom jag ska upp vid 3 tiden om inte tidigare då jag far till Arlanda. Kommer verkligen inte kunna sova.. Har sån otrolig resbeber! :D Riktig härlig känsla det. 

Nej men nu ska jag väl mysa med familjen som sista timmarna så gott som möjligt. Hörs lite senare, tror jag kör på ett till inlägg. Pussar :)




Kommentarer
Postat av: tove

Gud så lik du är dina syskon emily ! :o

2011-08-18 @ 19:15:43
URL: http://absolutaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0