kärleken är borta, ingen kommer ihåg den

Tjenamors! :) Har inte hunnit med att blogga idag satt drar min dag lite snabbt nu.

Det började att jag vaknade med Nea vid min sida. Vilket alltid är lika mysigt. Hon behöve åka hem ganska tidigt eftersom jag hade lovat mammsen att hjälpa henne med hitta några balla skor. Så vi drog ner mot staden och började leta. Efter en stund träffade jag Sirvan. Shit va jag har saknat pojken! Satt det var riktigt härligt att träffa han :) Vi åkte och kollade på när Sirius mötte Sundsvall tror jag det var. Fast jag hann bara se första halvlek. För innan andra så hämtade pappa mig för då var det dags för AIK match. Riktig piss match om jag får tycka. Dommarna sööööööög ju. Usch, hemskt. Men som tur så tog AIK hem 3 poäng ändå. Matchen slutade 1-0, då dom mötte Syrianska. :) 

Jaani, det var väl min dag lite snabbt. Nu ska jag ta en dusch och sedan klunka i mig tea. Minns ni att jag hade ont i halsen för någon dag sedan? Halsonten har inte gått bort än. Och nu har jag blivit snorig. Men det lutar åt det bättre hållet i alla fall. Så hoppas jag blir bättre inför imorgon då jag har match. Nej, men nu såg jag hur inlägget bara rann iväg med mycket bokstäver. 

Hörs senare bloggers! :)

Kroatien bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0