rubrik brist

Hej på er! :D

Nu var det längesen man skrev här i bloggen. Vi kom hem från Kroatien i lördags natt. Det har varit hur kul som helst. Vill tillbaka nuuuuu! Saknar landet massvis. :(

Idag var det ju skola.. *suck* Skolan drar verkligen igång nu. Inte så kul direkt. Det har i alla fall varit en helt ok skoldag. Haft vanliga lektioner men väldigt lugnt. Inte alls jobbigt. 

Hade tänkt att lägga upp en bild på dagens men när jag skulle knalla hem från bussen så blev jag vääääldigt blöt. Det spöregnade verkligen. Satt kläderna var genom blöta, så det fick jag skippa. Nej men har väl inget mer att skriva. Bilder från Kroatien kommer komma med olika inlägg.

Detta fick bli ett kort kladdigt inlägg eftersom jag måste skynda mig lite för snart drar jag på träning. Kramis! :)

Cornelia & jag


Lite smått suddig bild från Kroatien men det får la duga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0