så många frågor utan svar

Nu har jag äntligen fått tillt det! Min dator har inte velat något idag. Internet har krånglat och blää vad irriterad man blir. Haha .. :( Men nu funkar det satt passar på att blogga lite då! :)

Min dag har varit väldigt lugn. Vaknade rätt sent också. Vid 1 tiden. Efter jag steg upp lag jag mig vid tven och bara tog det lugnt. Sedan tog jag med mig brorsan till Allians för att köpa nytt blad till min klubba som jag nämt förut här i bloggen. Det fick dock inte bli ett likadant som förra gången. Men trodde stenhårt på det jag köpte och det hade jag rätt om. För idag hade jag nämligen träning och bladet gick bra! Så det är ju ett plus :)

Nej men nu ska jag ta en dusch sova. Måste upp tidigt imorgon pga att städerskorna kommer hit. Och sedan senare mot kvällen vankas det kalas! :D 
Kramis.

Kapten Röd – Saknade Vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0