14 december

Halloj folket! Har haft världens slappigaste skoldag på väldigt länge! Det började med att vi hade media då vi fick fritt sitta och hålla på med bilder, dvs redigera dom osv. Efter det var det en promenad ner till Ungdomsmottagningen som gällde för min klass. Där var vi en timme kanske. Sedan åt och och Sofia lunch på stan och spanade lite runt i olika butiker. Efter vi blivit mätta och belåtna tog vi bussen tillbaka till skolan där det väntades film i aulan, när filmen var slut var även skoldagen slut. Ruggigt skön skoldag må jag säga!

Nu är jag hemma och tänkte försöka plugga lite matte om jag orkar. Är inte på topp, huvudvärk + förkylning. Jaja vi får se hur det går. Juste idag är det ju endast 10 dagar kvar till julafton! Läääängtar :)

(Kan fortfarande inte ladda upp bilder)



Kommentarer
Postat av: amanda

Har en tävling i bloggen :) medverka gärna, tar kanske 1 minut av din tid! Tack i förhand. http://soere.myshowroom.se/tavling-vinn-en-lankning-2/

2011-12-14 @ 18:48:59
URL: http://soere.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0