igår & idag

Hej på er! Min kväll igår fick spenderas med Sirvan. Vi var och kollade på In Time på bio. Filmen var faktiskt helt okej bra. Hade en grym kväll med massa skratt osv. 

Imorse vaknade jag vid 12 tiden. Skönt att få sova ut. Anna kom över till mig då jag fortfarande bar pyjamas på mig. Så fick fixa mig lite snabbt och sedan knallade vi över till Allianshallen för att kolla när Linus lirade match. Efter matchen gick vi tillbaka hem till mig och slog på en film, Kyss mig var namnet på den filmen. Vi har dock inte kollat klar på den än. Men Anna behövde dra hem för att få i sig lite käk. En slags paus på filmen kan vi kalla det. Men efter hon fått mat i magen så sätts filmen på igen. Hörs senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0