lucia

Idag är det Lucia som alla säkert vet? Tycker faktiskt det är mysigt med Lucia. Håller ni inte med?! Min morgon bestod av ingen stress alls som är väldigt ovanligt för min del. Det började med att jag åkte med familjen och kollade på när Jonte hade Luciatåg. Eftersom det var i min gamla skola så var det många ansikten som kändes igen bland lärarna. Efter det fick jag skjuts till skolan, när jag kom till skolan hade vi håltimme/lunch i sammanlagt 2 timmar så då åkte det lilla tjejgänget ner på stan för en lunch. När vi kom tillbaks till skolan hade jag bara två lektioner för sedan var det bara att dra vidare på nästa Luciatåg eller ja det var lite mer som en samling där man satt och sjöng tillsammans. Ni kan nog gissa att det var på dagis med Molly och Viggo. Efter "sångsamlingen" fikade vi alla tillsammans. 
Och nu är jag hemma heeelt slut. Är nämligen lite halvt sjuk, satt är inte helt på topp. 

Hade en mängd bilder från dagen men eftersom blogg.se inte vill som jag vill så kommer inte bilderna upp på bloggen, väldigt synd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0