häng vid vaksalaskolan

Blev väl en rätt lyckad kväll igår. Efter ändrade planer hamnade jag och Nea vid Vaksalaskolan och hängde. Sikket liv. Där satt vi och lyssnade på afrikanska låtar och skrattade som aldrig förr. Snart som tanken slog oss drog vi till hemköp och köpta med oss en massa choklad och tog bussen hem till Nea. Vi försökte tanka ner filmer på Neas dator men det gick ju inget vidare satt det fick blir att kolla på Mio min Mio. MYS. Vid cirkus tolv slaget somnade vi skulle jag tro. Kom nyligen hem. Satte på lite musik och snart ska jag börja packa min lilla väska till konfa-lägret som jag åker till imorgon. Får la se hur mycket bloggning det blir men något inlägg blir det väl skulle jag tro :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte du lägga upp det du hade på dig på skolavslutningen??

2011-06-14 @ 14:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0