länge lever längesen

Har precis proppat i mig lite lunch. Och snart ska jag vidare hem till Anna där även Vikki är. Dom två flickorna sov hos mig inatt. Så mys så. Förlåt för att det inte varit så jätte bra uppdatering ska försöka ändra på det.
Hur som helst, nu innan jag skulle till anna tänke jag hämta en grej som låg ute i garage. Jag letade och letade men hitta den inte. Men där stod en låda med massa kläder som min mamma och pappa hade när som va unga. Haha! Det va riktigt kul att kolla igenom dom kläderna måste jag säga. Där i låg det även jeans som jag klippte till shorts. Liknande som jag hade från förut. Älskar shortsen..



Passar på att svara på en fråga som jag fick förut angående "mina shorts från förr". Kajsa undrade vart jag hade köpt dom.

Jag har köpt dom på weekday. Minns inte riktigt hur mycket dom kostade, runt 400:- skulle jag gissa på. Men inte helt säker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0