Mobilblogg-frissan

Tjenare! Sitter just nu hos frisören och ska fixa och trixa lite med mitt hår... Nejdå, ska inte göra speciellt mycket med det bara fräscha uppt kan man väl säga. Rätt chill dag i skolan. Allt vi gjorde va att städa ur skåpen och i korridoren. Efter det kollade vi på när 9orna mötte alla lärare i fotboll. Medan matchen pågick hade jag och några i min klass vattenkrig och ja, alla blev verkligen skit blöta. Haha! Lite pinsamt att ha vääääldigt blöta shorts i bak satt det såg ut som jag pinkat på mig och sedan gå i stan (till frissan.) Blickar fick man ju, haha. Men men.. Har väl inget mer att säga. Mera uppdatering när jag kommer hem. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0