kladdigt inlägg

Blev inget bloggande igår när vi kom hem. Var alldeles för trötter. Min dag var i alla fall riktigt lyckad. Hade otroligt roligt på Grönalund med Sofia måste jag säga. Har inte så jätte mycket att säga om dagen faktiskt. Kan ju lägga till att vi vann en Marabou. Rätt ballt för att vara oss vi vinner liksom aldrig. Och på första gången också. Haha! Shit vad vi garva när vi vann. Juste, lägger nog upp det jag hade på avslutningen ikväll skulle jag tro. Satt håll utkik!
Idag drar jag och Sofia iväg för att bada lite. Det är ju väldigt skönt väder som ni säkert vet. Såååå vi hörs väl ikväll eller något. Ciiiiiiaaaaaoooo!
Några väldigt få bilder från igår. (bjuuuuuuuuder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0