2 juni

God morgon eller god dag?
Eftersom jag inte bloggade något igår kväll så drar jag kvällen lite snabbt. Först bestämde jag och Nea att vi skulle ut och ha lite skoj. Och så blev det. Efter någon timme ute så drog vi in och kollade på film med jorgubbar, glass och smält choklad att doppa i. Sommarkänsla. Vi var rätt trötta satt vi lag oss i en rätt bra tid.
Idag fick Nea och jag gå upp rätt tidigt eftersom städerskorna kom och gjorde huset fint. Vi bestämde oss för att lägga oss ute och sola. Men det va ingen bra idé. Det blåste och va inte allt skönt. Så vi tog bussen ner till stan och solade solarium istället. Funkar lika bra det. Nu är jag hemma själv. Snart kommer Anna över, vi tänkte göra lite lunch och bara ta det lugnt. Kramis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0