home sweet home

Halloj! Min helg har varit störtskön. Var lite tveksam i början fast det hade jag absolut inte behövt. Det blev allt från att be böner till bufé/bowling. Det va lite synd att inte alla i gruppen var där under helgen satt man fick lära känna dom med. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, kan nog inte rabbla upp hela helgen. Jag kom hem vid sex ungefär skulle jag tro, kollade inte så mycket på tiden. När jag kom hem blev det mat och sedan hockey. Synd att Svergie förlorade.. men men that's it. Jag körde ju på en blogg paus, vilket var väldigt skönt. Att bara lägga allt bakom sig liksom.
Imorgon är man ledig. Skönt. Alltid lika kul med studiedagar som bara ploppar upp. Morgondagen är inte bestämd än men det får ni höra med om imorgon som vanligt dåra. Kramis :)
Folket man bodde med under helgen.

Snyggare kan man ju inte bli.
(Bild tagen av anna)

Två bilder som togs under helgen. Får se om det dyker upp flera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0