humorgalan

god kväll! humorgalen rullar på tv:en och jag är bara allmänt jävla sjukt extremt häftigt glad. varför vet jag inte. jag bara är. jag bara gör. osv. herregud va knas det låter men så är det. imorgon börjar skolan igen. *suck* morgondagen är inte planerad satt kör på det som kommer. snart, när mamma sanckat klart i luren ska vi skriva om mitt dop och sedan skicka det vidare till personen som håller konfalägret i mora. ja ni läste rätt. ska på konfaläger uppe i mora. man är där i en vecka alltså 7 dagar på läger. där det är allt från gudtjänster till innebandyspel. men innan man drar upp på lägret är man där en helg och lär känna alla osv. ser faktiskt imot det.





tre bilder från gårdagen som jag fiskade fram av fanny. sikka snygga cowboys / indianer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0