kladdkakebak

Ny start. Ny vecka. Min måndag har varit helt OK. Skola som vanligt men dagen gick ruskigt snabbt. När jag kom hem blev jag så sugen på kladdkaka. Så jag satt faktiskt igång med en direkt kan man väl säga. Men när jag väl gjort klart den så var jag inte lika sugen längre satt jag tänkte bjuda på den till the family ikväll. Snällt va? Inge planer fram till kvällen faktiskt. Molly och Viggo är hos farmor och farfar satt det är oerhört tyst här hemma. Snacka om att det va länge sedan man va hemma när det va tyst. Jaja, vi hörs väl ikväll eller nått. Tjing :)
Mobilbild, men det får la duga.

Kommentarer
Postat av: Simon

fan va fin kladdkaka hihi:$<3333

2011-05-23 @ 22:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0