13 oktober

Idag efter skolan drog jag direkt till mormor. Vi gjorde min göööö jobbigt engelska läxa tillsammans och hade det mys. Jag må ha den bästa mormorn som finns.

Nu snart ska jag dra vidare på träning. Höööööööööörs gott folk! :)
Det var någon som undrade om Boomerang jackan var ny för i år. Och ja det är den. Förra året hade jag en Svea som jag tyckte om mega mycket. Men den gick tyvärr sönder och dom på butiken sa att det inte var den första jackan som dom hade fått in vid samma fel. Så, ville inte ta risken i år igen. Satt då fick det bli en boomerang :)

Bild från förra vintern.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa bild med jackan på :)

2011-10-13 @ 20:56:30
Postat av: sofie

vilken str hade du på din svea jacka? :)

2011-10-13 @ 21:48:04
Postat av: Mormor

.....och jag må ha väldens bästa barnbarn.

Puss och kram / mormor

2011-10-16 @ 09:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0