fredag!


WIHO!
Nu är det äntligen Fredag, som jag längtat efter helg! :) 

Idag åkte vi och kollade på någon teater med skolan. Alla 9or var där och kollade. Även någon annan skola. Teatern var faktiskt rätt rolig. Satt det blev ju lyckat. Efter teatern gick jag och Sofia och käkade på Jalla. Gött att slippa skolmaten. Vi hade Idrott och sedan var dagen slut. Riktigt lugn Fredag må jag säga! :) Tror den fortsätter så. Men vi får se vad den leder till. 

Måste faktiskt på peka att jag tycket vädret är väldigt skumt.. Först är det rätt så varmt och sedan kom värsta skuren och nu skiner solen igen. Hm.. Knasigt! Nej men nu ska jag fortsätta att läsa lite ur SOLO. 

KRAM! :)


Fotade lite ute i regnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0