8 september

Tjabba tjena! :)

Efter att Mamma kom hem från jobbet åkte hon och jag för att hämta Viggo och Molly. Efter vi hämtat dom på dagis var det vidare till Farmor och Farfar :) Riktigt mysigt att få träffa dom! Det var ett litet tag sedan. Efter Pappa slutatde sitt jobb så kom även han över en snabbis. När vi skulle röra oss hemåt så åkte jag med Pappa för att handla lite mat. Nu har jag precis käkat lite jordgubbar. Det satt verkligen som en smäck! Otroligt gott. 

Nu när jag ääääääntligen frisknat till så skulle jag träna idag. Men såklart har jag oturen med mig. Våran träning blev inställd för att dom skulle ha någon kattutställning. Haha! Jaja får väl köra på nästa pass istället :) Nej men nu ska jag fortsätta att kolla på tv. Hörs imorgon då det är Fredag. YES! Skolveckan börjar leda mot sitt slut.. :)

En bild på mig från i somras.. Åh VÄRME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0