matförgiftad flicka

Min dag började bra men slutade dåligt. Skoldagen gick väldigt snabbt. Slutade tjugo över två pga två håltimmar. Super duper skönt! Efter skolan tog jag och Julia en cupido sallad. Smarrens. Vi kikade även runt i butikerna. Julia köpte ett gööö läckert halsband, lite smått avis! Hur som helst så hade vi match vid sju tiden mot fbc som slutade med förlust. Dock kunde jag bara spela kanske tio minuter eller något liknade innan jag kände att jag började få kramper i magen. Kunde knappt stå så lag mig ner och det blev värre. Mådde sjukt illa och skakade som bara den. Så mamma fick komma och hämta mig. När jag kom hem kräktes jag.. Blä. Troligtvis är det matförgiftning. Dumma cupido sallad!

Men nu ska jag sova, hoppas jag mår bättre imorgon. God natt!

 


Kommentarer
Postat av: kajsa

åt på cupido idag, känns bra..

hoppas du kryar på dig! :)

2012-04-24 @ 21:38:11
URL: http://lifewithkajsa.blogg.se/
Postat av: Emily

Hoppas du klarar dig! Tack så mycket Kajsa :)

2012-04-25 @ 19:26:07
URL: http://eandernell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0