Min födelsedag

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är min födelsedag. Hurra hurra hurra, hurra hurra hurraaa!

Halloj! Ja idag är det som sagt min födelsedag. Men den är lite annorlunda, fick varken frukost på sängen eller firades imorse. Istället åkte pappa, brorsan, jag och hälsade på mamma som låg på sjukhuset i Nacka. Hon har nämligen opererat ryggen och idag skulle hon få åka hem! På vägen hem från Nacka stannade vi och käkade lite lunch på pizza hat. Mysigt! Snart ska jag öppna lite paket och fira med familjen och imorgon kommer släkten. Nej men nu måste jag sätta punkt. Puss!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Grattis! Grattis! Grattis!

Världens sötaste och finaste 16-åring

Jag älskar dig

Pok från mormor.

2012-04-05 @ 17:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0