cola i stora lass

Hade en riktigt mysig kväll med Sofia i fredags. Vi kollade på lite film och bara hade en galet bra tjejkväll helt enkelt! På lördagen vaknade vi pigga och glada. Vi bestämde oss för att åka ner på stan i det fin fina vädret. Vi spanade runt i butikerna och åt lite lite lunch vid ån. Det va sjukt mycket folk på stan, vet inte hur många man stötte på. Hur som helst så sov jag ut enda till klockan tolv idag. Mega skönt. När jag vaknade gick jag ut och lag mig i solan i endast bikini. Snacka om att det var sommar värme ute. Njöt som in i tusan. Efter jag hade legat i solen liten stund blev jag sugen på en joggingtur. Så tog min ork och sprang en runda. Senare mot kvällen kom farmor och farfar samt faster med hennes grabb. Dom grillade lite gott med oss och stannade även på en efterrätt. Hade det hur trevligt som helst! Nu ska jag fakstisk dra mig till sängs snart. Imorgon väntas det massvis med roligheter. Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0