frågor & svar

Anonym:
Vad önskar du dig i julklapp? Hur ser det ut hemma hos dig? :)
 
Svar: Vet liksom inte vad jag önskar mig i år. Så kör på ett säkert kort att önskar mig pengar. Så kan jag köpa vad jag vill med dom sen. Låter rätt rätt tråkigt men så är det! 
Mitt hus består av en hall, en tvättstuga, två toaletter, ett kök, ett vardagsrum, ett "allrum" samt fem sovrum. Vet inte riktigt hur jag ska förklara hur det ser ut hos mig. Kommentera igen om du inte är nöjd med mina svar! Kram :)
 
Louise:
Är det en Rebecca stell? Vad har du för storlek på den?
 
Svar: Jajamensan det har du alldeles rätt i. Jag har storlek M på klänningen eftersom jag är rätt bredaxlad och ganska lång. Den sitter inte as tajt på mig dock men den är fin ändå. Kram! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ser ditt rum ut? :)

2012-12-16 @ 19:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0