otursfredag

Har haft en grymt otursfredag. Först när man går på bussen så halkar man.. Mm kul. Som tur så var det bara jag, Anna och en kille i min klass. Satt sååå himla pinsamt var det ju inte. Det blev istället massa skratt. Men när jag ramla så gjorde jag illa min höft. Sedan när vi hade idrott så fick jag ont i min fot.. Igen. Gaaah! Blir tokig. Det blir ju aldrig bra. När jag haltat hem hela vägen från skolan så var jag så trött så jag har sovit från två till ca fem. Hoppades på att det onda skulle försvinna men icke sa nicke. 

Nu hänger jag här i soffan. Blir att gå och lägga sig extra tidigt ikväll eftersom jag ska jobba i allianshallen med laget kl halv åtta imorgon till prick elva. Hörs nog lite mer innan jag somnar. Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0