saturday night

Hade det grymt roligt igår! Oförglömlig kväll/natt. Skrattade så mycket satt jag fick kramp i magen. Det började med att Viktoria och Michaela kom till mig. Efter lite fix och trix drog vi hem till Johannes där även Jens och Andreas var. Efter en liten stund hos Johannes drog vi vidare till Kevin några hus bort där det vankades partaj. När folk började dra hem så gick vi tillbaka till Johannes där vi höll oss vakna nästan hela natten lång. Men efter en stund slocknade vi alla. Ja det var min lördagskväll lite kortfattat. Hoppas ni också hade en grym kväll!


Slänger in en bild från kvällen också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hört att de är något mellan dig och johannes, är de sant?

2012-02-26 @ 21:51:25
Postat av: Emily

Nej det är inget mellan mig och Johannes. Inte sant! :)

2012-02-27 @ 19:05:52
URL: http://eandernell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0