tung dag

Herregud vilken lång dag! Helt sjukt ju, har inte varvat ner en sekund. Efter skolan så fick jag i mig lite mellis och sedan var det bara att sätta igång med plugget. Engelska, so och kemi stod på schemat. Sedan vid åtta tiden var det dags för träning. Äntligen får jag börja träna igen. Känns som om det var år sedan fast det bara var nån vecka. Men dock får jag inte vara med på hela träningarna än men att vara med på lite är ju roligare än att inte vara med alls. När jag kom hem vid tio tiden så var det bara att fortsätta med lite plugg men nu är det stop med det. För nu ska jag äääääntligen få mig en blund. Imorgon blir det en mysig dag som jag ser fram emot men mer om det tomorrow, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0