4 januari

Hade en galet mysig dag igår. Först kom Anna hit, vi kollade på Astrid Lindgrens filmer. Dom är ju bara föööör bra. Efter en stund kom Sofia också. Underbara flickor! Sedan var Anna tvungen att gå hem till sitt för att äta, då åkte jag och Sofia ner på stan för att också få i oss lite mat innan vi åkte vidare för att kolla på hockey match. Efter matchen åkte vi hem till mig igen där det väntade massa film mys. Vi kollade på film på film och på film. Till slut orkade inte våra ögonlock längre öppna sig så vi bestämde oss för att få lite sömn. 

Nu måste jag fixa mig för snart ska jag träffa Anna, idag igen. MYSIGT. Hörs när vi hörs!


Tre bilder från gårdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0