jag kunde dö för dig, nu är du död för mig

Halloj mina vänner. 
Om ni inte redan märkt det så har jag kirrat fram en ny header. Och om den inte syns så tryck F5 (som alltid). Dock är det inte världens finaste direkt men kände för att byta lite. Så då fick det bli sådär.

Över lite till gårdagen. Hade der grymt roligt i Sävja. Det blev absolut ingen misslyckad kväll. Hoppas även ni hade en lika lyckad lördag som jag! Slapp även ta bussen hem. Min kära pappa kom nämligen och hämtade mig. När jag kom hem blev det nästan direkt att gå och lägga sig. Och jädrans vad trött jag var imorse. Helt sinnes! Satt idag har jag bara tagit det lugnt. Kusinerna, faster, farmor och farfar kom över en sväng. Behöver nog inte skriva att det var trevligt för det är de alltid. Men nu skrev jag det ändå. Hoho. Nej men skämt-o-sido så har jag nästan inte gjort något alls idag. Funderar på att kanske ta ett varmt bad och pyssla om mig själv lite. Sånt som behövs ibland. PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0