kalendern visa måndag men vi lever lördagkväll

Just nu är jag grymt dålig på att blogga men finns en anlednig till det också. Har nämligen otroligt mycket plugg eftersom jag först hade influensan och sedan fick den förbaskade öroninflammationen. Satt finns inte så mycket att göra åt den saken. Är inte på så vidare bra humör idag heller för all jädrans plugg. Blir tokig! 

En grej som är positivt är väl vädret ändå? Det är ju galet varmt ute. Underbart. Fick ett litet ryck idag så jag promenerade hela vägen hem från skolan. Duktigt va? Eftersom jag inte får träna pga penicillinen så får jag köra lite på promenader. Funkar det också. Men har varit träningsugen i flera veckor nu. Längtar verkligen tills jag får börja rör på mig igen! Nej men nu ska jag väl fortsätta att plugga till ett tråkigt biologiprov som jag har imorgon. Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0