trött lördag

Har varit trött nästan hela dagen. Började med att jag vaknade upp och att underbara mormor var här. Myspys! Sedan hade jag match vid fyra som inte gick så jätte bra när det gäller siffror men annars är jag nöjd med lagets insatts. Efter matchen åkte jag och mamma till Gränby för att handla mat och sedan hem. Men så blev det ju inte riktigt, vi stannade på Gränby i ett bra tag och kollade runt i butikerna. Typiskt oss. Hur som helst fick jag med mig ett fint bas linne hem som va på rea, men det tänkte jag visa en bild på imorgon. Införskaffade mig även en jacka här om dagen. Men som sagt bilder kommer imorgon! 
 
Vi kom hem vid halv nio tiden, då jag var heeeelt slut. Så fick bli en skön hemma kväll med familjen ikväll. Gos! Hoppas ni haft/har en bra lördag. För nu ska jag fortsätta med mitt film mys med bror min. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0