bättre sent än aldrig

Halli hallå! 
 
Nu var det fyra dagen sedan jag fyllde år men har inte berättat om min födelsedag än. Vad jag fick, vad jag gjorde osv. Så tänkte dra det lite snabbt. Hoppas ni är intresserade...
 
Jag vaknade upp bredvid min fina kille. Mamma, pappa, lillebror, lillebror och lillasyster kom in och sjöng för mig samt att jag fick frukost på sängen + superfina presenter. Bland annat fick jag en jätte fin tavla med en bild på mig och Linus på, en iPhone 5, en Michael Kors plånbok av finaste Linus och en supersnygg GANT handduk av hans föräldrar. Den kommer bli perfekt att ha i sommar. Men det var inte allt. Mamma och Linus hade pratat ihop sig och överraskade mig med en heldag i Stockholm med dom två och massa shopping. Det var super mysigt och jag är otroligt nöjd över min födelsedag, bättre än den var kunde den nog inte bli!
 
(bilder på alla mina födelsedagspresenter samt shoppningen i sthlm kommer snart upp på bloggen!!)
 
Min supergoda lunch som jag åt när vi var i Stockholm
 

Kommentarer
Postat av: E

Önskar du dig av Linus eller väljer han din present ? :)

2013-04-10 @ 19:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0