idag & igår

Just nu är jag hos Linus, han kollar på fotboll så då passar jag på att blogga lite. Idag har han firats av släkten samt av min familj. Det har varit hur mysigt som helst. Men han är inte 17 år än, imorgon är det hans rikiga födelsedag så då hade vi tänkt hitta på något, vad vet vi inte än. Men det blir nog bra hur vi än gör för vi får ju ändå vara med varandra. 
 
Nej men nu ska jag hämta täcke och kudda och lägga mig i soffan och somna i hans famn. Godnatt & sov så gott!
 
 
Föresten hade jag det hur mysigt som helst med mina fina tjejer Anna, Astrid och Donia igår. Tyvärr blev det endast två bilder som blev bra. Fotade inte så mycket så det kanske inte var så konstigt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0