frågor & svar

Anonym:
Hej Emily! Underbar blogg! 
Jag minns att för ett tag sen så skrev du om en present du gav till Linus, att ni åkte till stockholm och bodde över. Jag är lite sugen på att överraska min kille med samma sak! Var bodde ni? Var det dyrt, och om ja, var det värt pengarna? :) Kram
 
Svar: Hejsan! Åh tack så mycket, roligt att höra! Vi bodde mitt inne i Stockolm city på ett hotel som heter Scandic Sergel Plaza. Priset minns jag inte exakt, men mallan 800-900 kr, då jag har mecenat kortet som gav upp till 60% rabatt. Och absolut var det värt pengarna. Vi hade det jätte mysigt och det var jätte bra och fint hotell! Kramis :)
 
Anonym:
Var ifrån och vad kostade de? :)
 
Svar: Hej! Dom är ifrån cubus och dom kostade 199 kr. Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0