onsdag 27 mars

Tjenamors! Har precis tagit en skön dusch och nu ska jag sätta igång med lite plugg. Det sista innan påsklovet. Ska bli så himla skönt med lov nu, för det är verkligen behövligt för min del! 
 
Idag efter skolan drog jag till gymmet och sprang lite på löpbandet samt några mag och rumpövningar. Känslan är alltid lika skön efteråt man lämnat gymmet. Jag hann även med lite shopping med mammi. Men har inte tagit några bilder på det än och kommer definitivt inte hinna med det ikväll, men det kommer väl mer mot helgen. Kramiiiiiiiisar kåmpiiiiiisar! 
 
 
Gammal outfitbild.

Kommentarer
Postat av: johanna

sv; från issue 1.3. Beställde den från Nelly.com. :)

2013-03-27 @ 20:31:47
URL: http://johannajoensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0